Khaki and Grey


Cześć kochani! Dzisiaj przygotowałam dla Was fajny, elegancki zestaw z dodatkami marki TOUS. Miałam na początku inną koncepcję na zdjęcia, ale strasznie wiało i kilka ujęć mi wystarczyło. Dzisiaj wykorzystałam sukienkę marki Bonprix, do której dobrałam narzutkę z poprzedniego wpisu marki Moodo. Całość podkreśliłam kozakami w podobnym kolorze od Renee. Motywem przewodnim w dzisiejszej stylizacji jest torebka marki TOUS, którą przewiązałam chustą. Zdecydowanie prezentowała się efektowniej w tym zestawieniu niż na mojej szyji. Ponad to zegarek na nadgarstku również pochodzi z TOUS. Więcej zdjęć z ostanich zakupów w salonie TOUS w galerii Rzeszów mogliście ujrzeć na moim Instagramie oraz w Instastories. 

Ostatnio pytałam Was o to co zrobić z włosami, a więc postanowione! Na pewno ścinam, a koloryzacja? Jeszcze nie wiem. W środę wybieram się na metamorfozę do P. Marty Żelazo. Już nie mogę się doczekać efektów! Na pewno będę wszystko relacjonować na Instagramie oraz Snapchacie (Gabrielakugla). Jak Waszym zdaniem prezentuje się całość? 




Dress - Bonprix / Bag, Scarf, Watch - TOUS 
Shoes - Renee

CONVERSATION

13 komentarze:

  1. Super ta torba <3 jestem bardzo ciekawa Twojej metamorfozy :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cala twoja stylizacja strasznie mi się podoba, no i czekam na efekt pracy fryzjera!
    Pozdrawiam kochana,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ścinaj włosów, są piękne! Ogólnie metamorfoza jest Ci nie potrzebna, bo wyglądasz zachwycająco, pięknie. Strój: bosko i bardzo seksownie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie wygladasz! Cudne masz wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw! Świetne są te torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz :) Z chęcią założyłabym takie kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka jest fantastyczna, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  8. ta torebka w tej wersji kolorystycznej chyba zaczyna mnie nieco do siebie przekonywać, bo w różowej i niebieskiej wersji niezbyt mi podchodzi. Chustka też ładna! ogólnie całość prezentuje się całkiem fajnie i kolorystycznie i wszystko razem do siebie pasuje, ale tą torbę zdecydowanie widziałabym też w takich letnich klimatach..na plaży itp, więc czekam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ta torebka jest cudowna, zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, naprawdę świetnie wyglądasz! :) Bardzo fajne zdjęcia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń