Boho


Hej! Dziś mam dla Was zestaw, który idealnie nadaje się na co dzień. Jak wiecie uwielbiam ciepłe sweterki,a jeszcze bardziej te z frędzlami. Kapelusze już troszkę mi się przejadły więc chciałam pokazać je troszkę w innym wydaniu. Balerinek jest stosunkowo mało w mojej szafie więc postanowiłam zainwestować w jedne, a pożądne. Padło na markę Oka-B w sklepie MIVO. Są mega wygodne i już wiem,że na sezon letnio-wiosenny sprawdzą się idealnie. Dodatkowo na hasło: GKUGLA20 macie 20% rabatu na wszystkie buciki na stronie MIVO, nie tylko Oka-b. 

Jak Wam się podobam w nowych włoskach? W poprzednim wpisie macie więcej informacji na temat metamorfozy! Buziaki dla Was.




Photos - Mummy
Shoes - MIVO, Oka-b 
Bag - Bonprix 
Necklace - Beryl

CONVERSATION

21 komentarze:

  1. obłędny masz ten sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Szary sweterek jest wspaniały :)
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pięknie:) Dodatki są świetne, pozdrawiam:)
    http://www.ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz :D


    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja jak i zdjęcia ! Pięknie wyglądasz w nowych włosach;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie Ci w tych włoskach! zakochałam się w tej torebce <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja, bardzo do Ciebie pasuje :) Wyglądasz w niej po prostu obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ci ładnie w takiej boho wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta fryzurka Ci bardzo pasuje, stylizacja jest świetna, a lurocze )

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo przypadła mi do gustu ta stylizacja, wyglądasz w niej obłędnie <3

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny sweterek *.*

    http://fabrykaurody15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Włosy cudowne, wyglądasz bardzo ładnie :) Jeżeli chodzi o stylizację, to jak najbardziej na TAK! Sweterek cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny sweter i kapelusz:) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że uda mi się dorwać jakiś fajny sweterek na jesień, Twój wygląda świetnie! Urocze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja to rzecz drugorzędna, Ty jesteś piękna! :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna jak zawsze. Zawsze z klasa, czy na luzie czy elegancko na szpilkach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Zastanawiam nad zakupem takiego kapelusza, świetnie wygląda w takiej stylizacji :-) Dodałabym do tego jeszcze zegarek z tego sklepu http://woodworld.pl/15-drewniane-muchy. Mam jeden, na czarnym pasku, świetne są .

    OdpowiedzUsuń