Pink hoodie


Cześć kochani! Jak Wam minął weekend majowy? U mnie non stop coś się dzieje. Chwilami ciężko złapać oddech! Wczoraj udało mi się wykorzystać kilkadziesiąt minut i udać się na szybkie zdjęcia. Nie było do nich żadnych przygotowań,ale mimo wszystko mam nadzieję,że będą Wam się podobać. Ponad to dzisiejsza stylówka jest jedną z tych moich codziennych, wygodnych i ulubionych. Bluzę dorwałam w Reserved na przecenie za 49zł i nie mogę się z nią rozstać. Żałuję, że nie kupiłam takiej drugiej w szarym kolorze. Jeansy z dziurami już znacie bo mam podobnych wiele w swojej szafie. Espadrylki od Moodo niedługo zamienie na te od Tommiego Hilfiger'a, ale narazie to mój must have. Torebka natomiast pochodzi ze sklepu TOUS. Jest świetna pod względem wielkości i designu. Czy ukradła tylko moje serce? ;-) Dajcie znać w komentarzach, buziaki!





Bag - TOUS / Shoes - Moodo / Hoodie - Reserved
Fur , Pants - Shein 

CONVERSATION

25 komentarze:

  1. Super! Uwielbiam Cię w tej fryzurze i kolorze! :) zmiana na ogromny plus!

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko skomponowałaś bardzo ładnie, ale gdyby nie ta kamizelka, to nie prezentowałoby się tak szykownie razem :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wszystko wystylizowałaś <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ślicznie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sesja ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko świetnie ze sobą skomponowałaś! Futrzak dodaje szyku całej stylizacji, a z bluzą super się łączy. Już po pierwszym zdjęciu, gdy tylko zobaczyłam torebkę, zakochałam się w niej. Taka uniwersalna, pasuje do wszystkiego i za każdym razem wygląda nietypowo.
    +Masz cudowne włosy!
    https://stylowka4u.blogspot.com/2017/05/41-make-world-your-catwalk-kazdy-dzien.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki bardzo podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prosto, zwyczajnie, bez fajerwerków, ale fajna stylizacja na co dzień :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała torebka<3
    Mam fisia na punkcie misia wciąż aktualne:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, kamizelka jest genialna:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/


    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle zachwycasz :) Super buty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rękawy w tej bluzie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz w tej różowej bluzie. Ostatnio ten kolor jest bardzo modny, także u facetów. Bardzo się cieszę bo uwielbiam taki odcień różu :)

    OdpowiedzUsuń