Najwygodniejsze buty świata?


Cześć i czołem! Czy też macie odwieczny problem z niewygodnymi, obcierającymi stopy butami? Jeśli tak to ten wpis jest zdecydowanie dla Was. Nigdy nie lubiłam się ze sportowymi ubraniami. Czasem zainwestowałam w lepsze, wygodniejsze buty, które potem leżały zapomniane w szafie i trafiały do kolejnego, nowego właściciela. Moje życie się zmieniło gdy trafiłam na Nike Air Force One. Na początku nie byłam do nich przekonana jak do żadnych butów sportowych, jednak gdy ubrałam je na nogi to staliśmy się nierozłączni! No dobrze, ale w jaki sposób połączyć takie obuwie, aby nie wyglądać jakbyśmy wybierali się na kilometrowy bieg, a elegancko i przykuwając uwagę? W tym wpisie pokażę Wam jedną z wielu możliwości z czym można połączyć te właśnie buty.



Mimo tego,że mam na sobie spodnie dresowe z dwoma paskami po bokach i bluzkę sportową Calvina Kleina to dzięki długiemu swetrowi do ziemi z Zary stylówka wygląda dosyć elegancko i casualowo. Jest idealna na aktualną porę pomiędzy dającymi w kość upałami. Dlaczego postawiłam na model Air force one upstep? Są wyższe niż standardowy model dzięki czemu liczę trochę wiecej centrymetrów niż w zwykłych, typowych, płaskich butach. Są wykonane ze skóry naturalnej dlatego będą idealne na jesień i wiele innych okazji. Zamówiłam je na stronie ANSWEAR i o dziwo otrzymałam je na drugi dzień w sobotę. Trochę mnie to zaskoczyło bo nigdy nie dostałam paczki w weekend! Nie pamiętam skąd mam ten t-shirtale podobne topy Calvin Klein znajdziecie na Answear.com. Dajcie koniecznie znać co sądzicie o takim zestawieniu no i oczywiście czy jesteście szczęśliwymi posiadaczami tego modelu!



Shoes, Buty - ANSWEAR / Pants,spodnie - ROMWE 
Sweater, Sweter - ZARA / Tshirt - Calvin Klein / Bag,Torebka - Michael Kors 

CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Te buty są śliczne! Sama nigdy ich nie miałam, ale koleżanka ma i również serdecznie poleca ;)
    Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie wyglądasz a buty super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ten look, nawet ja bym nosiła haha!
    Afki to cudowne buty,swoje wysokie wymęczyłam najbardziej ze wszystkich butów jakie miałam. Pewnie gdybym nie miała białych air maxów to kupiłabym sobie takie krótkie afki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudownei wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. no ja też na nie choruję :) mega! Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty, klasyka zawsze najlepsza. Piękna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie! <3 Super są te buty! :)

    OdpowiedzUsuń