Happy Birthday ANSWEAR!

No hej! Mam właśnie przerwę zimową. Udało mi się zdać sesję wcześniej i leniuchuję od ponad tygodnia w domku ;-) Obejrzeliście już odcinek programu "3 Ways to style" marki Answear z moim udziałem? Jeśli nie to koniecznie zajrzyjcie! Możecie go znaleźć na facebooku, czy Youtube mojej ukochanej marki. Tak się składa,że dziś ANSWEAR obchodzi 7 urodziny. Przygotowałam parę fotek w tym klimacie, jednak bateria mi padła w Canonie (podejrzewam,że przyczyniła się do tego minusowa temperatura) i jest ich niewiele no ale mimo wszystko baardzoo mi się podobają! Z tej okazji marka przygotowała dla Was serie super rabatów i konkursów, które możecie znaleźć u nich na insta. 

Mi udało się upolować super wełniany płaszcz z Mango, który był na przecenie za 136zł (około), leginsy marki Adidas za 250zł, bluzę Calvin Klein za 299zł (przecena z ok. 479zł) i wiele innych produktów, które pokazywałam Wam na snapie : Gabrielakugla. Poza tym mam na sobie torbę marki Kazar i buciki Calvin Klein, na które jest aktualnie za zimno, ale są bardzo wygodne no więc nie mogłam się powstrzymać! Więcej info - tutaj. Do zobaczenia następnym razem i najlepszego moja kochana ekipo Answear!




Pants - Adidas *Answear / Coat - Mango *Answear / Shoes - Calvin Klein
Blouse - Calvin Klein *Answear / Bag - Kazar

CONVERSATION

4 komentarze: